miercuri, 1 iulie 2015

Tarta cu fructe,reteta rapida,ieftina si foarte gustoasa .



Super tarta cu fructe


Dragii mei,astazi va ofer o reteta proprie ,de tarta cu fructe,zic eu ,pentru ca am facut, o,ditai tava si nu m-a costat mult,a iesit foarte gustoasa ,iar membrii familiei mele au fost incantati de reusita mea inventie! Pentru ca, blatul este inventie proprie ,si l-am nimerit !

                  Astfel ca, iata reteta :   

Blat :   5 linguri de zahar, 7 linguri de apa, 9 linguri de ulei, 1 plic praf de copt , faina cat cuprinde .


                       



                     








                                                                    Dupa ce framantam coca,o lasam la rece jumatate de ora,timp in care facem budinca ,ingredientul pe care trebuie sa il punem peste blat dupa coacere si anume; intr-un bol punem jumatate de litru de lapte la fiert cu budinca de vanilie DrOetker, iar dupa ce se raceste budinca,adaugam  zema unei lamai .



Apoi , punem blatul in tava si apoi in cuptor la copt ,pana se rumeneste .
            
      Blatul va fi pufos usor crocant exact ca la tarta de conert dupa coacere.              


 








Dupa coacerea blatului ,scoatem din tava, il asezam pe platou si  umplem blatul cu budinca de vanilie ,acrita usor cu seama de lamaie .               

Dupa care , taiem bucatele, doua mere si  doua nectarine, cu care acoperim budinca,dumneavoastra puteti folosi oricare combinatie de fructe doriti .

                        


          
An facut si un aranjament de fructe de padure din compot ca sa para mai aspectuasa ,dupa care am fiert sucul de la compot cu zahar si cu gelatina de tarta DrOetker si am turnat deasupta prajiturii .





  


 



                                                      
                                                                                                                                                                                   
                                   

          Pofta buna va urez si incercati reteta mea ,o sa fiti uimite cat de bine o sa va iasa .( Si ieftin,la urma urmei!)                                                                                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu