duminică, 21 iunie 2015

Beef ardei umpluti !o mancarica delicioasa!

Ardei umpluti cu carne tocata de vita si oaie .


Ingrediente: - 750 g carne tocata de vita,

                  - 250 g carne tocata oaie
                  - 12 ardei grasi
                  - o cescutza cu orez
                  - 3 legaturi de ceapa verde,
               - o legatura de marar verde tocat odata cu carnea,
                  -bulion sau rosii ,dupa preferintza,
                  -oregano
                 -sare si piper ,se adauga atat cat este necesar si cum sunt obisnuiti  membrii familiei dvs.sa manance.


            Astazi va prezint reteta mea de ardei umpluti.                     
                           



. Am tocat carnea,apoi am adaugat ingredientele mentionate!














     Am spalat ardeii grasi ,am curatat  semintele din iei si i-am pregatit pentru umplut .













Carnea tocata, am amestecat-o cu ceapa taiata julien ,orez ,oregano ,si bineinteles mararul pe care l-am tocat odata cu carnea, sare, piper dupa gust ,si bulion sau rosii taiate marunt .







Apoi am  inceput sa umplu ardeii cu compozitie ,
  usor, sa nu fie prea indesati ,ca sa poata fi carnea aerata ,sa se poata umfla orezul si sa nu se crape ardeii la gatit .







Mi-au iesit mai multi ardei, i-am asezat in cratita ,









am pus intre ardei ,felii de mar sa ii proptesc sa nu se rastoarne si sa se fiarba drepti in cratitza .

Marul da un gust aparte mancarii .




Am pus la foc cratita.

In sosul din cratita am taiat ceapa,doua rosii mari cubulete si decojite ,sare si piper mai putin caci am pus in compozitie . N-as dori sa iasa sosul foarte sarat.















  dupa 45 de minute mancarica mea de ardei s-a gatit .


Acum am pus in farfurie doi ardei ,o feliuta de mar gatit si am adaugat iaurt !  Sper sa va placa reteta mea de ardei umpluti asezonati cu iaurt .
                                         Pofta buna !

                               

Un comentariu:

  1. dupa ce am gatit mancarica de ardei umpluti,am gustat si este foarte buna
    ! S-a mancat cu placere,iar membrii familiei mele m-au felicitat pentru aceasta initiativa de a gati ardeii cu carne de vitel si miel combinate .Va recomand sa incercati,o sa fie o alegere foarte buna!

    RăspundețiȘtergere