duminică, 24 mai 2015

cum am reusit sa adoptam pisicutza miaurisa cleo !


Acum doi ani , s-a aciuit prin curte,o pisica alba , era prin octombrie ,frunzele cazute in curte din copaci ii serveau drept culcus.Cainele nostru Boris,un doggerman tigrat incerca sa imi spuna ca este o intrusa in curtea noastra,dar eu nu eram atenta la ceea ce incerca Boris sa imi transmita bland si goneam acea pisica mereu cand o intalneam in curte de teama sa nu o peinda Boris ,dar el nu avea probleme cu pisica ,chiar o placea .Atunci, vazind ca el este interesat ,m-am apropiat de pisicutza si am vazut ca este blanda.                                            Increzatoare,pisicutza incerca sa imi arate ca este ranita ,m-am uitat mai atent si am vazut ca rana ei era mai veche deja vindecata .M-am dus in casa si am spus fiicei mele mari ca avem in curte o pisicutza ,daca vor sa o vada ,sa iasa caci era dragalasa !    Fiica mea cea mare nu suporta pisicile deoarece era zgariata de pisicutzele prietenelor ei ,am asteptat ceva timp,cam zece minute... dupa care a venit cu pisicutza in brate si m-a rugat sa adoptam pisica, pentru ca era asa de blanda si dragalasa ,asa arata miaurisa cleo cand a intrat in familia nostra.Am numit-o Cleo ,fiica cea mica i-a pus numele si o alintam ,Miaurisa Cleo ! acum este o pisicutza tare vorbareatza si dragalasa ,
ii place sa doarma cu noi ,la picioarele noastre ,iar noi avem grija de ea !
anul trecut ,a fost primul ei craciun adevarat ,pentru ca se vindecase complet rana de la picior si a putut sa simta bucuria pomului de craciun,s-a mirat de iarna cea alba si pufoasa,lafel ca blanitza ei,

pomul  de craciun era preferatul ei !  acum Miaurisa Cleo,este foarte fericita cu noi ,o iubim si ne recompenseaza cu dragalaseniile ei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu